Reklama a webová grafika

Bannery – grafická reklama

Reklamní banner je internetová obdoba reklamy v tištěných periodikách. Můžete ho vidět na všech zpravodajských serverech a portálech. Pro mnoho firem je to velmi výhodná forma reklamy, díky které máte možnost oslovit širokou internetovou veřejnost a zároveň získat přehledné statistiky, kolik lidí vaši reklamu vidělo, a jaké procento návštěvníků na reklamu kliklo.

O možnostech pronájmu reklamních ploch se dočtete v jiných částech této prezentace, zde se zaměříme na samotnou výrobu reklamních bannerů, která je velmi vyhledávanou službou našimi klienty.

Druhy reklamních bannerů

Reklamní bannery je možné rozdělit podle několika kritérií. V první řadě je třeba rozdělit bannery podle jejich velikosti. Ta závisí na reklamních plochách, které si chcete pronajmout. Obvykle se jedná o standardní velikosti, ale pokud máte zájem, vytvoříme Vám reklamní banner jakéhokoli formátu.

Nejběžnější velikosti reklamních bannerů

  • 770 × 100 px (pixelů – obrazových bodů)
  • 740 × 100 px
  • 480 × 60 px
  • 120 × 200 px
  • 160 × 600 px

Dále se reklamní bannery dělí podle technologie, kterou jsou vyrobeny. Zde je jako první potřeba rozlišit bannery na statické (nepohyblivé) a dynamické (pohyblivé). Dynamické bannery je navíc možné vytvořit několika způsoby. Jednodušší bannery jsou vytvořeny v grafickém formátu GIF, složitější jsou vyráběny ve formátu FLASH.

Cena reklamních bannerů

Cena reklamního banneru závisí právě na skupině, do které patří. Je ovlivněna cenou a použitou technologií. Jednoduché statické bannery začínají cenou 150,– Kč. Dynamické bannery vyrábíme od 500,– Kč. Mějte na paměti, že se jedná o individuální grafické práce a uvedené ceny jsou orientační.

Registrace do katalogů

Jako další formu reklamy Vám můžeme nabídnout registraci do českých, slovenských a zahraničních katalogů. Zpětné odkazy slouží především jako podpůrný prvek k SEO (optimalizaci pro vyhledávače). Cena takové registrace se pohybuje od 2000 Kč a záleží na počtu katalogů.

Výměna odkazů (link-building)

Výměna odkazů mezi weby je další způsob, jak podpořit svoje www stránky. Zajistíme Vám kvalitní zpětné odkazy, které budou směřovat na vaši stránku, vaše stránka bude na oplátku odkazovat na další webové stránky. Cena budování zpětných odkazů záleží na jejich počtu. Aby měla význam, má smysl investovat alespoň 1 000,– Kč.

PPC reklama

V současné době se touto oblíbenou formou reklamy přímo nezabýváme, ale rádi Vám poradíme schopné profesionály v tomto oboru.

sklik a adsense loga