Archive for the ‘Tvorba internetových obchodů (eshopy)’ Category

Univerzální design pro internetové obchody

Sobota, Leden 22nd, 2011

Na přání jsme vytvořili univerzální design, který lze snadno upravit a připravit pro eshop s oblečením, auty, tonnery či nábytkem.Koncept zůstává stejný, pouze se pak mění hlavička webu, barevné schéma a obsah. Není problém pak v kratším časovém úseku vytvořit více vzhledů. Zajímavá je také úspora financí, protože pouze změna barev a hlavičky není časově náročná.

Za rok 2010 jsme vytvořili několik variant a asi 30 barevných možností. Několik ukázek naleznete níže.

E-shop template

obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek

[tabulka projektu]

Náhradní díly pro kotle, bojlery, topidla či sporáky.

Sobota, Leden 15th, 2011

Spustili jsme internetový obchod s náhradními díly pro kotle a podobná výhřevná zařízení. E-shop barta-dily.cz je postaven na systému OXID eshop, který je pro uživatele velice dobrým nástrojem k prodeji přes internet.

Naše práce byla od začátku díky dobrému zadání a připraveným podkladům velice dobře připravena. Nejdříve u e-shopu uděláme potřebnou analýzu zohledňující požadavky zákazníka, poté je třeba navrhnout logo a celkový design webové stránky. Po odsouhlasení se design implementuje a nasadí na hotový a odladěný systém OXID eshop, který je ve finále potřeba správně nastavit a upravit detaily tak, aby vyhovovaly požadavkům.

obrázek

Po dokončení a spuštění internetového obchodu teprve začíná ta největší práce – získat relevantní návštěvnost, která vede k co nejvíce konverzím a následnému zisku. V první řadě je třeba sledovat statistiky návštěvnosti, které jsou ke každému webu zdarma. Poté je třeba e-shop registrovat do katalogů, exportovat seznam produktů na zbozi.cz a jiné weby, připravit PR články a důkladně optimalizovat klíčová slova dle analýzy vyhledávání na nejpoužívanějších vyhledávačích google.cz a seznam.cz.

Snad vám tyto stručné informace pomohly představit si, jak tvorba takového obchodu probíhá.

obrázek obrázek obrázek

[tabulka projektu]

Hotsnack – snacky (krekry) ke smažení v oleji

Úterý, Červen 15th, 2010

Hotsnack jako E-shop měl být trefný pro svoji klientelu jak barevností, tak přehledností a hlavně originalitou na trhu s podobným zbožím. Dokázali jsme během 2 měsíců dokončit zcela funkční internetový obchod, který již úspěšně láká své zákazníky.V mo­mentální chvíli pracujeme na tiskovinách, optimalizaci a celkové propagaci webu.

Pro tento web jsme nafotili i mnoho fotografií na míru, aby vše ladilo dle potřeby profesionální image.Pár ukázek naleznete níže.

Ostatní grafické prvky stímto e-shopem budeme postupem času přidávat k náhledu.Více však uvidíte a najdete přímo na webu www.hotsnack.cz

Hotsnack

Fotografie

obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek

Ořezaný hotsnack

hotmix

Z předchozí galerie můžete vidět, že klasická fotografie je potřeba upravit. U fotografií můžeme vyretušovat nedostatky, koordinovat jas, kontrast či barvy. Není problém většinu fotografií například vyřezat a umístit na potřebný podklad či pozadí.

obrázek

Tvorba etikety

Pro produkty jsme navrhli a následně v tiskárně www.tisknemeprovas.cz realizovali etikety.Etikety jsou označeny množstvím, názvem a následně složením snacků.

hotsnack_etiketa

[tabulka projektu]

Papírové tašky a obaly Obalpap

Neděle, Květen 17th, 2009

Návrh grafiky a implementace vlastního e-shopového řešení pro prodejce papírových obalů a tašek.

Obalpap s provozovnou v Hradci Králové disponuje grafickým dtp studiem, ofsetovým digitálním tiskem a sítotiskem. Dokončující knihařské zpracování se provádí v Mikulovicích u Pardubic, zejména laminace, výsek, lepení a další polygrafické práce.

Hlavní náplní firmy je především výroba papírových tašek a kartonových obalů na láhve.

Ukázka grafického návrhu e-shopu

Design Obalpap

[tabulka projektu]

Práce Aria studia

Aria studio se postaralo o kompletní realizaci projektu od návrhu po konečnou implementaci.

  • Návrh grafiky internetového obchodu
  • Kódování XHTML šablon
  • Vytvoření vlastního řešení pro e-shop
  • Implementace šablon do e-shopu

Internetová lékárna Lekaria

Neděle, Květen 17th, 2009
Internetová lékárna

Mezi naše nejúspěšnější e-shopy patří internetová lékárna Lekaria.cz s širokým sortiementem produktů pro vaše zdraví. Jednoduchý design, přehledný výpis produktů a celkem vysoká návštěvnost činní takový e-shop úspěšným.

Jednotlivé sekce jsou rozdělené dle nemocí či konkrétních skupin léků, čajů, mastí… Návštěvník tak snadno nalezne doporučené produkty na anginu, plynatost, průjem, kašel, bolesti hlavy nebo vitamíny, produkty pro hubnutí a další.

Nákup je velmi jednoduchý, zákazník se nemusí zdržovat registrací ani potvrzovaním e-mailu. Stačí přidat produkty do košíku, vyplnit adresu a počkat na doručení objednaných produktů. Dbáme na to, aby byl v obchodě vždy dostatek informací, aktuální ceny a přehledné obrázky.

Design lékárny

[tabulka projektu]

Optimalizace

Naším hlavním zdrojem návštěvníků jsou vyhledávače Seznam.cz a Google.cz. E-shop je optimalizovaný pro konkrétní produkty (klíčová slova). Díky tomu se nám podařilo získat průměrnou návštěvnost 500–800 uživatelů za den. Úspěch dokládá například první stránka na Seznam.cz pro slovo lékárna (přesto, že toto slovo není naší prioritou).

optimalizace optimalizace